Presentació del projecte “Eureka!” de 2n d’ESO

Nervis, dubtes i concentració. Avui és el dia de presentar els nostres invents davant un públic molt especial: els nois i noies de 6é de primària de l’escola Sant Ildefons.

Ens esforcem amb els últims preparatius: revisar cargols, una mà de pintura final, algun canvi de motor d’última hora, els circuits elèctrics funcionen… Tu dius això, jo explico allò… ai “profe”, espero no equivocar-me!

Durant dos mesos els alumnes de 2n d’ESO hem estudiat l’electricitat, les energies i les forces, per tal de donar vida a quatre dels invents que Leonardo da vinci va dissenyar fa més de 500 anys. I avui és la prova definitiva.

Baixem al pati i tot va sobre rodes. Els alumnes de 2n es posen en el paper d’experts i expliquen els seus invents, com funcionen, quines energies entren en joc i com es transforma el moviment. Els alumnes de 6é escolten atentament, fan preguntes i valoren els invents.  Moltes gràcies pels vostres comentaris, de ben segur ens ajudaran a avaluar-nos millor!

Matí d’aprenentatges compartits per a poder dir que, per fi, hem cridat Eureka!