Nou mural al pati de l’Institut

L’alumnat de 2n d’ESO està participant en un projecte que tindrà com a resultat final l’elaboració d’un nou mural pictòric que decorarà el pati del nostre Institut.

El mural neix després d’haver treballat a l’aula al voltant dels drets humans i socials. L’alumnat ha detectat situacions en què aquests drets es vulneren, han narrat situacions quotidianes i finalment les han resumit en una paraula.

Aquestes paraules, en principi negatives, han estat transformades en conceptes positius, com per exemple canviar el concepte Racisme pel de Diversitat, entre d’altres exemples.

Els primers esbossos i idees de color van servir per fer un resum gràfic que finalment s’ha traduït en el nostre mural, acolorit i cridaner.

“Som diversitat, som futur, som impuls…” Són paraules que han de calar a la nostra societat per millorar-la i fer-la més humana.

El mural s’ha pogut realitzar gràcies a Pere Grané (@peregrafe), artista mural que a més ha dirigit el taller amb molt d’art i encert.