Gran èxit de la 1a Milleta i jornada esportiva de l’Institut Neus Català

Divendres 5 de maig vam realitzar la primer Milleta de l’Institut Neus Català. Una cursa amb gran èxit de participació que va estar acompanyada d’una jornada esportiva que es va celebrar paral·lelament al pati de l’Institut, a la plaça Sant Ildefons i al Poliesportiu Sant Ildefons.

Tant la Milleta com les activitats esportives de la jornada van ser organitzades i dinamitzades per l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Neus Català, en una activitat llargament preparada que ha suposat la incorporació de l’Aprenentatge Servei al currículum de l’alumnat d’aquest nivell a través de la matèria d’educació física.

També cal destacar la col·laboració del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Cornellà i de l’equip de fisioterapeutes del CAP Sant Ildefons. Una gran família!

Enhorabona i gràcies als organitzadors, organitzadores i participants i, molt especialment, a l’Ivan i el Sergio, professors d’educació física de l’institut.