Ja tenim Assemblea verda a l’Institut de Cornellà!

Un dels pilars de l’institut de Cornellà és treballar per millorar el nostre entorn ambiental i sensibilitzar la ciutadania sobre la importància de la sostenibilitat. És per això que hem creat l’assemblea verda, un grup format per nois i noies de 1r a 4t d’ESO (delegats verds) que pensaran, produiran i realitzaran accions per tal de conscienciar la població que cal cuidar el planeta.

Per començar, l’Assemblea verda ha comptat amb la col·laboració i experiència de l’Eskamot verd de l’escola Sant Ramon Nonat de Barcelona, que ha vingut a formar-los sobre el funcionament i importància de la tasca d’aquest grup i amb qui ja han realitzat unes primeres accions. En primer lloc, han presentat l’Assemblea verda a tot l’alumnat i han llegit un manifest d’actuació i en segon lloc, han anat al Mercat de Sant Ildefons a premiar amb aplaudiments i medalles a les persones que duien carretó de la compra, cabàs o bossa reutilitzable i a conscienciar a aquells que duien bosses de plàstic dels problemes que provoca sobre el medi ambient l’ús d’aquest material.

Després d’aquesta jornada divertida, emocionant, cooperativa, amistosa, interessant… els delegats i delegades verdes de l’Institut de Cornellà tenen moltes ganes de posar-se a treballar i proposar accions per cuidar la Terra. Gràcies Eskamot verd!

En aquest enllaç podeu veure un vídeo resum de la jornada: https://www.youtube.com/watch?v=0IVevG4EJh8