Iniciem un projecte de mobilitat europeu Erasmus+ K101

Després d’una any aturat per la pandèmia, finalment podem donar el tret de sortida al projecte Erasmus + “Learning from cultural and language diversity”.

Els projectes KA101 d’Educació Escolar van encaminats a la formació del personal. En el nostre centre estem duent aterme un ambiciós projecte de dos anys (2020-2022) amb l’objectiu de formar i actualitzar metodoloògicament l’equip docent. Volem que participin un total de 6 docents i es duguin a terme 6 mobilitats de formació estructurada i job shadowing.

El projecte Aprendiendo de la Diversidad Lingüística y Cultural pretén donar suport a les necessitats de l’alumnat nouvingut, donant eines a l’equip docent per a implementar estratègies que millorin les competències lingüístiques.

Consta de 3 mobilitats (amb el corresponent traspàs a la totalitat del claustre docent):

• Curs estructurat CLIL: Innovation & Effectiveness in Teaching a Heraklion (Grècia)
  • Curs estructurat Diverse Society – Diverse Classroom a Reykjavik (Islàndia)
  • Visita (job shadowing) a l’institut Gymnasio Faneromenis de Larnaca (Xipre)

Totes les novetats del projecte les anirem penjant al bloc que hem creat específicament amb aquest propòsit: