Hem celebrat l’aniversari de naixement de la Neus Català

La Neus Català va néixer als Guiamets el 6 d’octubre de 1915. A l’Institut, cada 6 d’octubre és un dia important i motiu de celebració. Ens permet recordar la figura de la Neus Català i començar a compartir-la amb el nou alumnat de 1r d’ESO.

Aquest any hem aprofitat per elaborar un llibre il·lustrat sobre la vida de la Neus Català. Cadascun dels grup-classe de l’Institut ha fet una foto i ha elaborat un petit text d’algun fragment de la vida de la nostra Neus. Estem molt satisfets del resultat final. Aquí el podeu veure:

Enllaç al LLIBRE IL·LUSTRAT DE LA VIDA DE LA NEUS CATALÀ

Va ser un dia molt especial, en què també vam aprofitar per inaugurar el quadre dedicat a la Neus Català que va elaborar l’alumnat de Visual i Plàstica de 4t d’ESO del curs 2020-2021, liderats per la nostra gran professora de ViP Elena Marco:

Enllaç al vídeo del Moment de la inauguració

Finalment, també podeu veure un petit recull de fotografies de la celebració en el nostre àlbum de fotos del curs penjat a la web:

Enllaç a l’àlbum de fotografies de la celebració de l’aniversari de la Neus Català

Per molts anys, Neus!