Inauguració exposició “El llegat de l’Al-Àndalus”

Aquest divendres dia 15 de desembre hem inaugurat l’exposició “El llegat de l’Al-Àndalus”. Aquesta exposició és fruit del treball realitzat per l’alumnat de 3r d’ESO dins de l’espai de Treball per Projectes, àmbit humanístic.

Al llarg de la realització d’aquest projecte l’alumnat ha treballat els continguts propis de la cultura i societat andalusí i la seva influència dins de les cultures de la resta de la Península Ibèrica fins als nostres dies (pervivències culturals, arquitectòniques, socials, lingüístiques…). Així mateix, el projecte també ha servit per treballar la construcció de textos expositius i el procés de preparació d’una exposició, tant des del punt de vista dels continguts com del disseny i la seva organització i logística.

L’associació “Peña del dominó” ens ha cedit la seva sala social per poder muntar-hi l’exposició i permetre així que la feina del nostre alumnat tingui projecció més enllà de l’àmbit estricte de l’Institut. Avui se n’ha fet la inauguració, amb la presència del president de la Peña, Sr. Antonio Martín, i de la regidora d’educació de l’Ajuntament de Cornellà, Sra. Montserrat Pérez. Les autoritats presents, així com el director de l’Institut i una representació de l’alumnat, han dirigit unes paraules al públic assistent i han donat així per inaugurada una exposició que posem a l’abast dels veïns de Cornellà.