Fem pati! Projecte col·laboratiu de transformació del pati de l’Institut

Aquest curs, gràcies a la feina de l’alumnat de la comissió Fem pati, coordinada pel Noel González, tècnic d’integració social de l’Institut, hem començat a transformar el pati de l’Institut.

El projecte de transformació va començar amb un procés participatiu en què els alumnes van decidir quines millores volien al pati i, a partir d’aquí, els integrants de la comissió Fem pati van començar la feina d’adequació de l’espai. S’han construït bancs per tenir més espais de descans i una taula de ping-pong. També s’han instal·lat planters i jardineres que donen vida i color a l’espai.

Queda encara molta feina per fer, però amb l’arribada de la primavera, les flors han envaït de flaire i color el nostre pati!