Els alumnes de 2n han preparat l’esmorzar de la trobada XAJI

Com a part del producte final del Treball per projectes “Som el que mengem”, l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut ha preparat l’esmorzar per als assistents a la trobada de la XAJI (Xarxa Activa de Joves per la Igualtat) que es va celebrar divendres passat al Citilab de Cornellà.

Ha estat una setmana molt intensa, de nervis i neguit per poder tenir l’esmorzar (per a més de 100 persones) preparat! Però finalment ho hem aconseguit. Les galetes, els pastissos, la fruita… tot a punt per a ser degustat amb gran èxit pels nois i noies que assistien a la trobada anual de cloenda de la XAJI.

Volem donar les gràcies als organitzadors de la trobada i a la Xarxa per la Igualtat de Cornellà per haver-nos donat l’oportunitat de poder mostrar el resultat del nostre projecte i haver-ne pogut fer una projecció exterior, que és el que busquem sempre que plantegem projectes amb el nostre alumnat.

I sobretot felicitar a l’alumnat i professorat de projectes de 2n per la feinada feta i el resultat obtingut!