Jornada de cloenda de la formació d’alumnat delegat

Aquest dilluns 23 de maig l’alumnat delegat del centre va finalitzar la seva formació amb l’oficina jove de Cornellà, compartint una jornada de diversió, reflexió i valoració de l’activitat.

Aquesta formació s’ha dut a terme conjuntament amb alumnat delegat d’altres centres del territori.

Amb aquesta proposta ens plantegem els següents objectius,

• Impulsar el treball en equip.
  • Treballar les habilitats comunicatives.
  • Conèixer els perfils educatius i funcionament del centre educatiu.
  • Formar als delegats i delegades en l’àmbit de la participació estudiantil.
  • Fomentar la participació
  • Dissenyar, planificar i implementar activitats dintre del centre educatiu.

La Jornada de comiat va consistir en un dinar de germanor al parc de Can Mercader i una activitat col·lectiva de comiat.

Abans de dinar, però, per a escalfar motors, l’alumnat delegat va fer una activitat lúdica al Sàlting, de la qual en podeu veure un petit recull de fotografies en aquest enllaç