Com volem que sigui el nostre pati?

Sota la coordinació d’en Noel González, tècnic d’integració social de l’Institut, alguns alumnes del centre estan duent a terme un projecte participatiu de millora del pati del centre.

En primer lloc s’ha passat una enquesta a tot l’alumnat de l’Institut per tal que puguin mostrar la seva visió actual del pati, tant com a espai de lleure com de relació i aprenentatge entre iguals. A partir d’aquí, un grup d’alumnes voluntaris han fet el buidat de les enquestes i a partir dels resultats i de la viabilitat de les propostes fetes han presentat un projecte de millora que inclou aspectes com:

• Construir bancs i racons per poder estar asseguts (amb palets de fusta i neumàtics).
  • Col·locar porteries per jugar a futbol i pintar les línies de la pista.
  • Pintar jocs a terra (escacs, tres en ratlla, xarranca, twister…).
  • Fer un mural i pintar parets deteriorades.
  • Construir taules de ping-pong (palets de fusta)
  • Instal·lar taules de cultiu i jardineres.

A veure què en surt de tot plegat!