Activitat de meteorologia a can Santoi

Els alumnes de 3r d’ESO han visitat el Camp d’Aprenentatge de can Santoi, a Molins de Rei, en ple parc natural de Collserola, i han realitzat una activitat d’observació i mesures del temps atmosfèric.

És una sortida que s’emmarca dintre de projectes STEM de 3r d’ESO. Concretament, el projecte “Cornellà Meteo”, on es programa i es construeix una estació meteorològica. També s’han d’interpretar dades per poder fer una bona predicció del temps.

A la sortida han realitzat una gimcana observant i prenent mesura amb diferents aparells meteorològics com el baròmetre, l’anemòmetre i el termòmetre, entre d’altres. Tot seguit, a partir d’unes dades i un mapa d’isòbares proporcionades per Met Office han fet de dones i homes del temps i han realitzat una predicció meteorològica per a l’endemà.

En aquest enllaç podeu veure alguna de les fotografies de la sortida.

I en aquest altre enllaç hi podeu llegir la notícia publicada pel Camp d’Aprenentatge, amb les prediccions realitzades pels alumnes de l’Institut.