Acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO

El passat dijous, 20 de juny, es va graduar la primera promoció de l’Institut de Cornellà. Per a tot l’Institut va ser un dia molt important, perquè l’alumnat que el setembre del 2015 va “inaugurar” l’Institut de Cornellà, ja ha acabat els seus estudis obligatoris. Ha estat, per tant, la nostra primera graduació.

L’acte, senzill i emotiu, va servir per recordar els moments viscuts amb els companys i companyes que van començar primer d’ESO aquell 14 de setembre de 2015; també amb tots i totes aquells i aquelles que s’hi han afegit al llarg d’aquests quatre cursos i als que han marxat o han hagut de repetir algun curs i tindran el seu acte de graduació l’any vinent, que també n’hi ha. També va servir per retrobar professors i professores que han passat per l’Institut al llarg d’aquests cursos i que ara estan treballant en altres centres.

Va haver-hi discursos, visionats de vídeo, repartiment de records, fotografies (moltes fotografies) i un pica-pica conjunt; però sobretot va haver-hi molta emoció i molts records que van aflorar al llarg de l’acte.

A l’Institut no tenim ensenyaments postobligatoris i, per tant, ara toca començar un altre camí. Que tingueu sort i encerts, tots els que us mereixeu. I si sempre porteu en el record el vostre pas per l’Institut de Cornellà ens sentirem més que satisfets.

A reveure!