La Gala de la convivència 2019

El passat divendres 20 de desembre vam tancar el primer trimestre amb la celebració de la Gala de la Convivència. La Gala, amb la qual vam donar la benvinguda a les festes nadalenques, també va servir per reconèixer les actituds positives dels membres de la comunitat educativa que ajuden a millorar la convivència i el bon ambient en el dia a dia de treball a l’Institut.

Durant la gala es van fer reconeixements als grups amb més setmanes de colors blaus, a l’alumnat més blau del trimestre i a l’alumnat amb més actituds positives, així com els professionals del centre que també col·laboren en la convivència diària del centre: consergeria, neteja, suport a la inclusió i mediació. Es va aprofitar també per fer un reconeixement als guanyadors dels premis per a l’erradicació de la violència de gènere i es van fer públics els guanyadors dels concursos de felicitacions de Nadal i nou logo de l’Institut.

Tot plegat va estar amanit per les sempre enèrgiques actuacions artístiques de l’alumnat voluntari del centre, sota la conducció dels integrants de la comissió de celebracions i amb una actuació final d’una gran part del professorat del centre que havia preparat una coreografia aquàtica en homenatge a l’alumnat que a final de trimestre ha començat a fer l’activitat de piscina.

En definitiva, un final de trimestre d’allò més lluït que vam poder realitzar gràcies a la col·laboració de la federació comarcal de Comissions Obreres, que ens va cedir el seu auditori i del qual en podeu veure un recull de fotografies en aquest enllaç.