Parlem de sexe? Projecte STEM de 3r d’ESO

El projecte “Parlem de sexe?” té com a objectiu resoldre tots els dubtes sobre sexualitat que poden tenir els i les adolescents. Per fer-ho, hem hagut d’aprendre continguts i processos relacionats amb:

• Els canvis a la pubertat
  • L’anatomia dels genitals masculins i femenins
  • El cicle menstrual
  • La fecundació i el desenvolupament embrionari

Per a desenvolupar el projecte hem comptat amb la col·laboració de la Noemí, infermera de presons que ens va fer una xerrada sobre malalties de transmissió sexual i la Inma, la infermera pediàtrica del projecte salut escola que ens va fer una sessió sobre mètodes anticonceptius. També ens va visitar la Marta Reina, una activista dels drets LGTBI que ens va explicar la seva experiència en canvi de sexe tant a nivell fisiològic com hormonal i emocional.

Com a producte final del projecte hem fet uns còmics amb l’alumnat com a protagonista en el qual es resolen els dubtes plantejats i que s’ha penjat al CAP del barri.

En aquest enllaç podeu veure un recull de fotos del muntatge de l’exposició.