Premiats al concurs per l’Erradicació de la violència masclista

El passat dijous dia 12 de desembre va tenir lloc, al casal de joves Pau Alós de Barcelona, l’acte de lliurament de premis del XVè Concurs per l’Erradicació de la Violència Masclista, organitzat per la Plataforma Unitària Contra les Violències de Gènere.

En aquets edició han estat premiades dues obres realitzades per alumnes del nostre Institut. La Mariona, l’Stefany i la Blanca, de 4t d’ESO, han estat guardonades amb el tercer premi de la categoria 12-17 anys per una sèrie de 3 fotografies que sota el títol “Empodera’t” mostren tres moments del procés d’alliberament de la dona: la ceguesa, el despertar i la lluita.

El segon premi de la mateixa categoria va ser per al Joan, de 2n d’ESO, que va presentar la cançó “Vamos a pararlo juntos”, amb lletra composta per ell mateix.

Felicitem les nostres artistes i la promotora de la participació, l’Elena, professora de Visual i Plàstica, i us animem a tots i totes a anar a visitar l’exposició de treballs presentats, que es podrà veure fins el 22 de desembre al mateix espai del casal de joves Pau Alós, al carrer Sant Pere M

és Baix, 55, de Barcelona.

En aquest enllaç podeu veure les obres que va presentar l’alumnat de l’Institut; entre elles les dues guardonades.