L’ART DE REBRE: TURISME AMB ACCENT EBRENC

Els alumnes dels cicles de TURISME de l’INS Montsià hem viscut l’experiència plena d’endinsar-nos al cor de dos establiments referents del nostre territori: l’Hotel Miami de La Ràpita i El Tancat de Codorniu d’Alcanar.
A l’Hotel Miami, de la mà d’en Joan, hem fet un complet tour per totes les dependències de l’hotel i hem pogut conèixer de prop el funcionament dels diferents departaments que fan possible una estada de qualitat.
A El Tancat de Codorniu, amb la Paula, hem aprofundit en la gestió d’esdeveniments, descobrint com es prepara i coordina cada detall per garantir experiències úniques i inoblidables.
Moltes gràcies a en Joan i a la Paula per la seva acollida i per compartir amb nosaltres la seva professionalitat, passió i coneixements del sector.
Una sortida que ens acosta al món real del turisme i l’hoteleria a les nostres Terres.