Sortida al Tibidadbo 3rD i F
El 20 d’octubre l’alumnat de 3rD i F van fer la sortida didàctica que ofereix el Tibidabo. Es van fixar en com estan fetes les estructures, cosa que estem treballant ara a tecnologia, ens van explicar les transformacions energètiques, el funcionament elèctric i mecànic d’algunes atraccions. Vam parlar de la força centrífuga i la van viure […]
Sortida al Tibidadbo 3rD i F Llegeix més »











