Torneig Colpbol de Nadal amb l’alumnat de 4t d’ESO
Aquest torneig tan nou per a tots i totes va tenir lloc durant els últims dies abans de les vacances de Nadal. Els i les participants van ser l’alumnat de 4t de l’ESO amb l’ajuda d’alguns dels seus tutors/as, com l’Albert Trujillo, organitzador de l’esdeveniment, o profes, en general. Va ser una jornada esportiva que va acabar amb […]
Torneig Colpbol de Nadal amb l’alumnat de 4t d’ESO Llegeix més »












