Els pastorets del Montpedrós

L’alumnat de l’optativa d’Arts escèniques i Dansa de 4t d’ESO ha estat assajant Els pastorets, l’obra de teatre en català més representada de tots els temps. Aquesta representació s’ha dut a terme a partir d’una adaptació de l’obra de Josep M. Folch i Torres, que… Llegeix més»

Projecte Booktuber a 2n ESO

Aquest segon trimestre, els aprenents de 2n ESO han començat a treballar per projectes. Dins de l’objectiu de fomentar la lectura i l’expressió oral en llengua catalana i anglesa, s’han submergit en el projecte Booktuber.
Feu-hi una ullada vosaltres mateixos i gaudiu de les seves recomanacions… Llegeix més»

AL MONTPEDRÓS VISITEM L’ESPAI!

L’alumnat de l’assignatura de Tecnologia de 4t d’ESO, els auto-anomenats “tecno-fighters”, estan d’enhorabona: el dijous 3 de desembre a les 10:00 h, hora de Santa Coloma, s’ha dut a terme el llançament i aterratge d’un seguit de naus espacials casolanes. L’objectiu del projecte? Dissenyar un sistema… Llegeix més»