Signatura amb l’Associació Hàbitats per col·laborar en el Projecte Rius

Per tal de continuar treballant i aprofundint en la relació de l’Hipàtia amb el riu Tenes, dilluns s’ha signat la documentació necessària perquè l’institut sigui membre voluntari de l’Associació Hàbitat i pugui desenvolupar la tasca d’inspecció dins el seu Projecte rius.

La iniciativa ha sortit del professor de Física i Química, Ivan Sangenís, que farà servir el projecte per treballar la seva matèria a 2n i 4t d’ESO. A més, hi ha altres matèries que s’han afegit a la iniciativa de manera que el treball que en sortirà serà en clau interdisciplinar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>