L’Hipàtia a la 1a FiraTenes

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la primera edició de la FiraTenes i l’Hipàtia hi hem estat presents explicant i exposant el que fem al voltant del riu Tenes.

Un grup d’alumnes de 4t han estat treballant intensament per a poder resumir en 7 infografies i un vídeo totes les activitats i projectes que fa més de quatre anys que estem fent en el marc del projecte Apadrinem el riu Tenes al seu pas per Lliçà d’Amunt.

Durant la fira, a l’estand de l’institut, a més també hi va haver la possibilitat de participar en el concurs per escollir el logotip del projecte entorn el riu.

Els alumnes de la matèria de Visual i Plàstica de 4t van dissenyar diverses opcions de logotips per participar en un concurs organitzat pel Departament d’Ensenyament. Però també volíem que fos l’elecció popular que escollís quina ha de ser la imatge que ens representi. Per això, al nostre estand hi havia el codi QR per a poder accedir al formulari de votació. La guanyadora la publicarem properament.

A més, i també per part d’alumnes de 4t, durant la treva de pluja de la tarda de dissabte, hi va haver l’opció de

col·laborar amb el projecte solidari de l’ONG Amb les teves mans en què l’alumnat del centre ja participa.

La pluja ha deslluït la mostra, però des de l’institut fem una valoració molt positiva de la iniciativa i volem tornar a aprofitar la possiblitat d’agrair la participació de la comunitat educativa de l’Hipàtia i també l’ajuda i col·laboració de la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament, Protecció Civil, el nostre CRP, l’Associació Hàbitats… i a totes aquelles persones que han fet possible i fan realitat el projecte del Tenes. Moltes gràcies!