1a Divertibòtica

Divertibòtica:
Per primer cop a la història, el grup de coordinació de robòtica educativa de les escoles i instituts de Parets del Vallès reuneix en una fira oberta al públic, a la Plaça de la Vila, una mostra variada d’activitats de programació i de robòtica educatives. En aquesta mostra, els centres que hi participem presenten algunes de les activitats que estem duent a terme i són els propis infants i joves els qui ho exposen a qui vulgui conèixer la seva feina… potser fins i tot provar-la. Des de les 10 i fins a les 12 del matí, el dilluns 15 de maig podreu passar per les carpes que hi haurà a la plaça i descobrir com aprenem a programar i a fer servir robots des de l’etapa infantil fins a la secundària obligatòria. Enguany hi participen les escoles Pau Vila, Lluís Piquer, Vila Parietes, Pompeu Fabra, ACESCO (primària i secundària), així com els instituts Torre de Malla i La Sínia.