Divertillengua

Els dies 15 i 17 de maig, es van celebrar les Jornades de llengua ‘Divertillengua’, que comptaren amb la participació de prop de 350 alumnes de 6è i 1r d’ESO dels centres públics Pau Vila, Pompeu Fabra, Lluís Piquer, Vila Parietes, els instituts Torre de Malla i La Sínia i l’escola Federico García Lorca de Mollet del Vallès.

Les jornades tenen l’objectiu, per mitjà de jocs, frases fetes, endevinalles i proves d’habilitat lingüística, d’ajudar en l’aprenentatge i l’ús correcte del català, alhora que es fomenta el joc en equip no competitiu. La finalitat de les proves és la de formar equips entre nens i nenes de diferents edats i centres, per tal de promoure la interacció i la camaraderia entre els alumnes.