El professorat de la Sinia ha assistit a la VII jornada sobre experiències innovadores a secundària celebrada avui a la Facultat de Veterinària i sala d’actes del rectorat
Aquesta activitat ha estat organitzada per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) com una activitat de cloenda de les diferents jornades i trobades que han desenvolupat al llarg del curs. L’objectiu de la jornada era fer la síntesi dels àmbits treballats i encetar les noves propostes pel següent curs.
A la Facultat de Veterinària, per grups, s’ha debatut sobre els fonaments de l’escola pel segle XXI, i els reptes que actualment tenen per davant a la secundària i, posteriorment, a la sala d’actes del rectorat s’ha pogut assistir a la conferència “Els reptes de l’escola del segle XXI” a càrrec de Neus Sanmartí, catedràtica i professora emèrita del departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la Universitat Autònoma de Barcelona; i d’ Eduard Vallory, president del Centre Unesco Catalunya i impulsor del projecte Escola Nova 21.


