Millorar els aprenentatges

Perseguint l’objectiu de millorar els aprenentatges dels nostres nois i noies el professorat estem en constant formació. Des del programa FAIG treballem per enriquir les pràctiques d’ensenyament aprenentatge treballant la metacognició, com fer-se bones preguntes al llarg del procés d’ensenyament aprenentatge, l’avaluació i com impulsar l’aprenentatge amb sentit.

A més, per afavorir que el treball de l’alumnat sigui amb esforç, rigor i de qualitat introduïm pràctiques de fabricació digital i el professorat es forma per dur-ho a l’aula i promoure la nostra Aula Maker (FaigLab). Treballem amb la talladora làser, les impresores 3D i la plóter de tall Silhouette.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>