PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT I BATXIBAC

PRINSCRIPCIÓ AL BATXILLERAT:  Del 27/5 al 3/6

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció les persones que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO.

L’alumnat del centre que vol fer el batxillerat només ha d’omplir el formulari google que s’ha enviat per correu per confirmar la continuïtat en el centre que també el teniu en la part baixa d’aquest article.

OFERTA DE PLACES

1r de batxillerat

2n de batxillerat

Com fer la preinscripció presencialment amb cita prèvia

(del 27/5 al 3/6)

Atenció personalitzada:

• Per correu: a8054228@xtec.cat
    (Deixeu les vostres dades i consultes, sisplau. Contactarem amb vosaltres així que ens vagi bé)
  • Per telèfon: 600 42 82 80

Batxibac: Del 18 al 22 de maig.

Preinscripció ESO curs 2020-2021.

Benvolgudes famílies,

INFORMACIONS per dur a terme la
PREINSCRIPCIÓ d’ESO. CURS 2020-2021

Nombre de places disponibles ( Mapa escolar de la preinscripció curs 2020-2021 )

Oferta inicial  –  ESO
Places ordinàries
1r d’ESO 75
4t d’ESO 4

Com fer la preinscripció

Telemàticament (del 13 al 22 maig)
  • Ompliu la sol·licitud.
  • La preinscripció virtual pas a pas en vídeo.
  • Envieu el resguard amb la documentació digitalitzada (escanejada/fotografiada) abans del 23 de maig al correu electrònic del centre que demaneu en primera opció.
  • Correu de l’Institut Joan Fuster: a8054228@xtec.cat.
Presencialment amb cita prèvia (del 19 al 22 maig)

Atenció personalitzada

• Per correu: a8054228@xtec.cat
    Deixeu les vostres dades i consultes, sisplau.
    Contactarem amb vosaltres així que ens vagi bé.
  • Per telèfon:
    Tel. 600 42 82 80

Escoles adscrites: Escola Antoni Balmanya. Escola Dr. Ferran i Clua. Escola El Sagrer. Escola Emili Juncadella. Escola L’Estel. Escola Octavio Paz. Escola Pompeu Fabra.

DELF SCOLAIRE

Chères familles,
La session DELF Scolaire a été reportée au mois d’octobre 2020. Les centres d’examen agréés de Catalogne ont le plaisir de vous communiquer les informations suivantes.

Le calendrier des épreuves est disponible ci-dessous. Vous pourrez également le retrouver sur la plateforme Llegeix més»

INFORMACIONS

Arran de les “Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació”.

– El calendari escolar finalitza el dia 19 de juny i, per tant, hem programat les sessions d’avaluació ordinàries i les proves extraordinàries, perquè el curs quedi tancat en aquesta data.

– L’alumnat que tingui pendent la primera i o la segona avaluació d’alguna matèria, o que arrossegui alguna matèria de cursos anteriors, té el dret a fer una recuperació, en cas que no s’hagi fet abans del confinament.

– Davant la impossibilitat de fer processos d’avaluació presencial l’institut opta per una de les dues alternatives següents:

a) El lliurament pautat de tasques de recuperació.
b) L’avaluació personal en línia de la matèria suspesa.