Les coses que faig són canviables

El passat febrer, les i els alumnes de la matèria optativa d’arts de 4rt de l’ESO, van visitar l’exposició temporal de Charlotte Posenenske que  enguany  presenta el MACBA.
La visita estava dividida en dues parts, Una pràctica i una teòrica, que, per cert, van superar amb… Llegeix més»

Me, Myself and I

In our last lesson plan we have been learning about the different elements of the image. We’ve learnt the different kinds of shapes (open, closed, positive, negative) and the different kinds of textures (artificial, natural, graphic and tactile).
To know them better, we have created a collage… Llegeix més»

Nadal reivindicatiu al vestíbul

Podem aprofitar aquest arbre per fer una reflexió sobre la societat de consum i el respecte al medi ambient.
Entre tots fem que Nadal ens ajudi a pensar com podem col.laborar per fer un món millor.

Sortida al teatre Poliorama

Aquesta sortida voluntària  per veure el Musical MAREMAR ha estat organitzada pel departament de música i català. En aquesta sortida cultural han participat alumnes de 1r 2n i 3r d”ESO.
Ha estat una sortida molt interessant . Veure unes coreografies fantàstiques que aconseguien suplir decorats amb… Llegeix més»

Concert de Santa Cecília 2019

Per tots els nois i noies que van participar més activament en les activitats del Concert de Santa Cecília s’ha pensat en un premi especial i singular, subvencionar l’entrada al Parc del Laberint d’Horta. Allí hem esmorzat, jugat i a més a més, tots els… Llegeix més»