Nota de Premsa:

“L’Institut Joan Fuster de Barcelona, nou escenari de les activitats d’#Orgullosa. Futbol per a la igualtat”
El programa iniciat conjuntament per l’FCF i l’INEFC s’ha impartit en aquest institut Barcelona ambla participacióde 185 alumnesde 2n i 4t d’ESO. Nota de premsa (pdf)

3r ESO. Visita edifici MediaTIC. Districte 22@

Els alumnes de 3r d’ESO del Treball Globalitzat Smart Cities, juntament amb el grup de francès, hem visitat l’edifici MediaTIC, al districte 22@ de Barcelona . Hem conegut el curiós edifici realitzat amb criteris constructius d’eficiència i sostenibilitat.
També hem recorregut la superilla Roc Boronat-Sancho de Ávila… Llegeix més»

2n ESO. Visita a “Catalunya en Miniatura”

Els alumnes de 2n d’ESO hem visitat el parc temàtic de “Catalunya en miniatura”  a Torrelles de Llobregat, des de la matèria de Treball Globalitzat.
Hem vist moltes maquetes d’edificis destacats de Catalunya i el taller on es construeixen.
En breu construirem la nostra pròpia maqueta d’un… Llegeix més»

Compromesos amb el medi ambient

Pendents de projectes innovadors i compromesos amb el Medi ambient, una representant del claustre de professors/es va assistir al Simposi Aprenentatge Servei I Servei Comunitari Ambiental que es va dur a terme el dijous 5 de setembre al CosmoCaixa de Barcelona.
Un espai per compartir idees… Llegeix més»