Projecte Stolpersteine Barcelona: Acte homenatge a Eugènia Àngel i Joaquín Pastor Blanco

L’Institut Dolors Aleu ret homenatge i recupera la memòria d’Eugènia Àngel i Joaquín Pastor Blanco amb el Projecte Stolpersteine Barcelona. L’acte de col·locació de les llambordes de memòria ha tingut lloc el dimecres 8 de maig de 2024. Hi han participat Jaume Muñoz, Director… Llegeix més»

Resultats excel·lents a les proves Cangur 2024

Com ja us havíem explicat, el passat 21 de març, la biblioteca de l’Institut va acollir un esdeveniment significatiu: les Proves Cangur de Matemàtiques. Aquesta competició, reconeguda internacionalment, va veure la participació de 34 alumnes de diversos cursos, tots ells units per la passió… Llegeix més»

Tallers al carrer per la Festa Major

Fem que tot el barri ens conegui! Dibuixem, pintem, cosim i treballem la fusta amb els alumnes del Dolors Aleu! Junts i juntes fem Aleu.
A més, enguany ens fa molta il·lusió que l’Isidre Gutiérrez, ex-director de l’Institut i fundador de l’ONG T’acompanyem, hagi estat escollit… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi 2024

A l’abril torna Sant Jordi! El passat dimarts 23 vam celebrar la diada de les roses i els llibres i la trobada literària amb la participació dels alumnes. Aquest any hem escrit sobre l’aigua, aquest bé tant preuat i escàs: hem escrit poemes, contes, auques,… Llegeix més»