Un projecte educatiu amb el Banc d’Aliments

El 7 de novembre la Dra. Montserrat Rivero Urgell, Doctora en Farmàcia en l’especialitat de Nutrició i Dietètica que, a més, és la Presidenta de l’Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació i Directora del Centre d’Estudis del Banc d’Aliments de Barcelona va procunciar una xerrada per a l’alumnat de 3r d’ESO per conscienciar de la situació actual en la societat sobre la situació alimentària. Duia el títol «Noves estratègies per disminuir la pobresa alimentària i millorar la salut infantil al nostre entorn».

Aquesta xerrada formava part del projecte Recollida d’Aliments que els alumnes de tercer d’ESO acaben aquest desembre. Es tracta d’un projecte educatiu que durarà dos mesos. Entre les activitats, a banda de la xerrada de la Dra. Rivero, s’ha realitzat una campanya de conscienciació entre la comunitat educativa que ha tingut el resultat material de la recollida de 60 quilos d’aliments que es destinen a famílies en situació de vulnerabilitat del barri.

El 29 i el 30 de novembre també se’ns ha permès de classificar els aliments recollits al mateix magatzem del Banc d’Aliments.

Ha estat tota una experiència!