Sortida Barcelona Activa

Aquesta setmana l’alumnat de 4t de l’ESO de l’IES Joan d’Àustria estan sortint a una de les oficines de Barcelona Activa. Es tracta del foment de l’ocupació, l’impuls de l’emprenedoria i el suport a les empreses. La missió que persegueixen consisteix a impulsar la política econòmica i el desenvolupament local.

El nostre alumnat és atès per experts que els animen a trobar la formació adequada per l’interès, perfil o àmbit d’activitat que pot estimular més a cadascú.

Asseguts davant una pantalla que els ofereix un ampli ventall d’opcions a l’abast, els nostres nois i noies n’escullen unes en detriment d’unes altres, amb el fi de triar l’ocupació que, previsiblement en cosa de pocs anys, els ha de permetre guanyar-se honradament la vida.

Marc Cerdó