Sortida als Tres Turons

Benvolgudes famílies, engeguem motors del segon trimestre!

Us posem al dia de les darreres activitats que vam realitzar abans de les vacances. Els dies 13 i 15 de desembre, l’alumnat de segon vam fer una caminada de 5 km pels Tres Turons del districte d’Horta-Guinardó. Aquesta sortida està compresa en el marc del projecte «Combatem el sedentarisme!» que desenvoluparem durant el segon trimestre. L’alumnat a més d’haver fet exercici, s’ho va passar d’allò més bé! Així ens ho explica la Sara Fernández de 2n d’ESO B:

«El passat dia 15 de desembre les classes SA i SB vam anar d’excursió  als Tres Turons de Barcelona. Vam haver de pujar a classe a les 8.15, el tutor va passar llista i tots els alumnes li vam donar l’autorització. Després vam anar a agafar el metro i vam haver de fer transbordament de la L2 a la L4 per baixar a Alfons X.

En baixar al Parc de les Aigües d´ Alfons X vam haver de caminar per arribar on començaríem la caminada per anar al primer turó. En començar la primera pujada ens vàrem aturar en un mirador i la majoria de persones van fer fotos, per continuar pujant fins arribar als búnquers.

En acabar de veure els búnquers vam anar cap al següent turó. Era una pujada bastant difícil, on podies relliscar molt sovint i on, en arribar a dalt del tot, les vistes eren molt boniques. A la baixada el camí era molt més difícil pero vaig riure molt: quasi  caic!

A l’últim turó hi vam arribar sense fer-hi cap pujada, i al final del camí ens hi vam trobar una creu.

Després d’haver visitat  els Tres Turons Barcelona vam anar al parc de la Creueta del Coll per fer temps, descansar i  jugar tota l’estona.

Per acabar la sortida vam tornar a l’Institut i vam fer el  mateix recorregut en metro i en arribar a l’escola ens en vam tornar cap a casa».