Setmana de la Ciència: Cosmocaixa

El divendres 10 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n de BATX Cientificotecnològic hem assistit amb motiu de la Setmana de la Ciència a una jornada de xerrades científiques organitzades per «BCNspiracy» al Museu del Cosmocaixa.

Aquest any es commemoren els 250 anys de la primera exploració

de l’Antàrtida. Hem pogut escoltar l’experiència de dos joves investigadors del CSIC que hi han fet una estada per estudiar el canvi climàtic. Altres ponents han parlat sobre bacteris, física quàntica, neurodesenvolupament cerebral en infants i adolescents i sobre el sentit de l’olfacte. Tot plegat, una bona dosi de ciència.

En acabar les xerrades hem visitat l’exposició de dinosaures i de l’Antàrtida i allí hem vist el laboratori on la investigadora Josefina Castellví va realitzar els seus treballs sobre el continent.