Reunió famílies inici de curs 2022-2023

Benvingudes famílies de l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Els recordem que els propers dijous 13 d’octubre, dijous 20 d’octubre i dimecres 26 d’octubre de 2022 a l’Auditori del centre, tindrà lloc la jornada d’inici de curs amb les famílies del nostre alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de grau mitjà, per a presentar el nou curs escolar i donar-vos diverses informacions rellevants.

Les jornades estaran dividides en dues parts, ben diferenciades:

Primera part: Rebuda de les famílies, a l’Auditori del centre, per part de l’equip directiu i els coordinadors/res.
Segona part: Reunió del/de la tutor/a de grup amb les famílies de l’alumnat assignat, per intercanviar informacions i/o punts de vista sobre el desenvolupament del curs (funcionament, situació inicial de l’alumnat, …).

L’horari que hem establert per a la rebuda (tenint en compte la capacitat de l’Auditori) és:

dijous, 13 d’octubre de 2022

• 2n d’ESO: 17:30 h.
  • 1r d’ESO: 18:15 h.

dijous, 20 d’octubre de 2022

• 3r d’ESO: 17:30 h.
  • 4rt d’ESO: 18:15 h.

dimecres, 26 d’octubre de 2022

• Batxillerat: 17:30 h.
  • CFGM de SMX: 18:15 h.

Esperem comptar amb la vostra presència.

Salutacions cordials.

Equip directiu de l’INS Joan d’Àustria.