RECOMANACIÓ DE LECTURA

Bona tarda, bon any i bon inici de trimestre! Des de la biblioteca esperem que les vacances de Nadal hagin anat genial, que hàgiu gaudit de la vostra família i que estigueu tots bé. A tots ens agradaria viure en unes vacances constants, però tot s’acaba i hem d’intentar començar aquest nou període amb molta força i moltes ganes. Us recordem que podeu venir a la biblioteca a les tardes a fer deures, treballs en grup o fins i tot per ajudar-vos entre vosaltres a estudiar i fer exercicis! L’horari és de dilluns a dijous de 16:30 a 18:30 h, animeu-vos!

Avui us recomanem un llibre que podeu trobar a la biblioteca, tant en castellà com en anglès. Si ja us l’heu llegit us animem al fet que sortiu una mica de la vostra zona de confort i us el llegiu en anglès! Es tracta de “Wonder“, de R.J Palacio.

Resum:

• La seva cara el fa diferent i ell només vol ser un més. Camina sempre mirant a terra, amb el cap amagat i el serrell tractant, sense aconseguir-ho, amagar la seva cara, però tot i així, és objectiu de mirades furtives, murmuris ofegats i cops de colze de sorpresa. August surt poc, la seva vida passa entre les acollidores parets de casa seva, entre la companyia de la seva família, la seva gossa Daisy i les increïbles històries de “La guerra de les galàxies”.
  • Aquest any tot canviarà, perquè aquest any anirà per primer cop a l’escola. Allà aprendrà la lliçó més important de la seva vida, la que no s’ensenya a les aules ni en els llibres de text: créixer en l’adversitat, acceptar-se tal com és, somriure als dies grisos i saber que al final, sempre trobarà una mà amiga.

Resumen:

• Su cara lo hace distinto y él solo quiere ser uno más. Camina siempre mirando al suelo, la cabeza gacha y el flequillo tratando en vano de esconder su rostro, pero, aun así, es objeto de miradas furtivas, susurros ahogados y codazos de asombro. August sale poco, su vida transcurre entre las acogedoras paredes de su casa, entre la compañía de su familia, su perra Daisy y las increíbles historias de La guerra de las galaxias.
  • Este año todo va a cambiar, porque este año va a ir, por primera vez, a la escuela. Allí aprenderá la lección más importante de su vida, la que no se enseña en las aulas ni en los libros de texto: crecer en la adversidad, aceptarse tal como es, sonreír a los días grises y saber que, al final, siempre encontrará una mano amiga.