Projectes 1r d’ESO

Després dels projectes “Benvinguts i benvingudes” i “Vida saludable”, amb els quals l’alumnat va poder adaptar-se als canvis de la primària a la secundària i va refermar uns hàbits saludables, hem començat aquest trimestre amb un projecte sobre “Animals fantàstics”.

Aquest és un treball interdisciplinari on el nostre alumnat explora el bestiari que ha format part de mites i llegendes de moltes cultures, també de la nostra. A través d’alguns animals mítics coneixerem una mica més bé les seves adaptacions a l’entorn i crearem un animal fantàstic. Treballarem la nostra imaginació amb la creació de contes i llegendes on el nostre animal és protagonista. Descobrirem El Monstre de Banyoles i Loch Ness Monster i molts dracs de tot el món, i aplicarem el procés tecnològic per trobar solucions als problemes amb què a vegades es troben els monstres.

Durant tot aquest procés l’alumnat desenvolupa el treball autònom i cooperatiu, la competència digital, les competències socials i cíviques i sobretot aprendre a aprendre.