Projecte Xcelence: Jornades d’orientació “De tu a tu”

En el marc del nostre projecte d’orientació acadèmica-professional, els dies 1 i 2 de març hem assistit amb l’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de Batxillerat a les trobades “DE TU A TU”, amb estudiants de cicles formatius, organitzades pel Centre d’Assessorament Acadèmic per a Joves (CAAJ) i els Punts InfoJOVE de Barcelona.

En aquestes trobades els estudiants poden parlar directament amb joves que estan cursant estudis professionalitzadors de diferents famílies. D’aquesta manera coneixen la seva experiència i tenen l’oportunitat de resoldre possibles dubtes sobre l’FP.

Durant les properes setmanes continuarem assessorant al nostre alumnat sobre les diferents modalitats de Batxillerat i l’oferta de Graus universitaris.