Per Sant Jordi, concursos literaris, de dibuix i de fotografia matemàtica: participa-hi!

L’Institut Joan d’Àustria i l’Associació de Famílies d’Alumnes tornen a convocar diversos concursos, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, que aquest any cau en diumenge, motiu pel qual a l’institut ho celebrarem divendres 21 d’abril. Són quatre concursos, dels quals tres estan adreçats a l’alumnat i un a les famílies. Podeu accedir a les bases de cada concurs clicant els enllaços.

Concurs de dibuix i pintura

Coorganitzat per l’institut i per l’AFA, s’adreça a tot l’alumnat i el termini de presentació d’obres finalitza el 12 d’abril. Hi ha dues categories (1r i 2n d’ESO, i de 3r en endavant) i l’obra premiada rebrà un val-regal de 50€. El tema del dibuix ha d’estar relacionat amb el Dia de la Terra (22 d’abril).

Concurs literari

Les obres es poden presentar en llengua catalana, castellana i anglesa. S’estableixen 3 categories (1r-2n d’ESO; 3r-4t d’ESO; i 1r-2n de batxillerat), i dues modalitats (prosa i poesia). El tema també ha de ser sobre el Dia de la Terra, la data límit del lliurament serà el 12 d’abril, i també, per cada categoria i llengua l’obra premiada rebrà un val-regal de 50€.

Concurs de fotografia matemàtica

S’estableixen també tres categories (per cada cicle d’ESO i per batxillerat) i es limita a dues el nombre de fotografies que pot presentar cada concursant. La millor fotografia de cada categoria participarà en el concurs de fotografia de l’Associació de Barcelona per a l’Estudi i l’Aprenentatge de les Matemàtiques (ABEAM). Data límit de lliurament: 12 d’abril.

Enllaç a les bases del concurs

Concurs literari per a famílies

S’adreça a mares, pares i tutors de l’alumnat de l’institut, amb una única modalitat (relat curt o poesia) i que es pot presentar tant en català com en castellà. En aquest cas el tema és lliure i també el primer premi obté un val-regal de 50€. Data límit de lliurament: 12 d’abril.