NOVA RECOMANACIÓ DE LECTURA

Bona tarda a tots i totes! 😀

Avui us portem una nova recomanació de lectura, aquest cop de misteri. Us presentem el llibre “L’amic imaginari” de l’autor Stephen Chbosky. Esperem que us animeu a llegir-ho i ens comenteu les vostres sensacions.

Resum

• En Christopher té 7 anys. En Christopher és nou a l’escola. En Christopher té un amic imaginari.
  • La Kate és una mare soltera que està fugint d’una relació conflictiva. Disposada a començar de zero, s’instala junt amb el seu fill en Christopher en Mill Grove, una petita i unida comunitat aïllada de la resta del món. A primera vista, un amagatall perfecte. Però al cap de poc temps d’instal·lar-se en Christopher desapareix durant 6 llargs dies de recerques interminables fins que el troben al bosc a les afores del poble. No està ferit, però alguna cosa ha canviat en el seu interior. Una veu al seu cap li encarrega una missió que només ell pot dur a terme amb èxit: ha de construir una casa en un arbre del bosc o alguna cosa terrible li succeirà a la seva mare i a tots els habitants de Mill Grove.

Resumen

• Christopher tiene siete años.Christopher es nuevo en la escuela. Christopher tiene un amigo imaginario.
  • Kate es una madre soltera que está huyendo de una relación conflictiva. Dispuesta a empezar de cero, se instala junto a su hijo Christopher en Mill Grove, una pequeña y unida comunidad alejada del resto del mundo. A primera vista, un escondite perfecto. Pero al poco tiempo de instalarse, Christopher desaparece durante seis largos días de búsquedas interminables hasta que lo encuentran en el bosque a las afueras del pueblo. No está herido, pero algo ha cambiado en su interior. Una voz en su cabeza le encarga una misión que sólo él puede llevar a cabo con éxito: debe construir una casa en un árbol del bosque o algo terrible les sucederá a su madre y a todos los habitantes de Mill Grove.

D’altra banda, volíem proposar-vos un dia de trobada a la biblioteca (dimecres o dijous) de 17:00 a 18:00h per parlar sobre lectures que us vingui de gust comentar.  Que us sembla? Us llegim! 🤗

No us oblideu de seguir-nos al nostre instagram! @bibliojda