L’escriptor Pep Coll visita el JdA

Ahir, dia 7 de març, vam rebre la visita de l’escriptor del Pallars Jussà, Pep Coll. Autor àmpliament premiat en la literatura catalana amb el premi Sant Jordi, Sant Joan o Crexells, entre molts d’altres, també va ser guardonat amb el premi Gran Angular i el premi de la Crítica Serra d’Or a la millor novel·la juvenil Què farem, què direm? que ha pogut llegir l’alumnat de 1r d’ESO a les classes de llengua i literatura catalanes. A aquests els va parlar i ell va poder respondre a les moltes preguntes que tenien a fer-li. Després signà molts dels llibres que els portaven amb aquesta finalitat.

Va esbossar un lleu somriure i va referir-se a les signatures dels llibres amb un «he escrit més aquí que a casa» i així ho confessava a l’alumnat de la matèria de Creació Literària de 1r de Batxillerat, a qui també els va parlar en una xerrada-col·loqui molt profitosa en què, entre d’altres aspectes, va orientar-los sobre com pot brollar la imaginació per escriure.

Gràcies, Pep Coll!