Finalistes dels mSchools Student Awards 2020!

Ahir ens van comunicar que el projecte Feeling good ha estat un dels 9 finalistes de l’edició dels mSchools Student Awards 2020  . Aquest projecte l’ha fet l’alumnat de 4t ESO, en concret:

• Aamna Syed
  • Lenyn Bernal
  • Martin Pereira
  • Vazgen Kocharyan

Han realitzat una app que permetrà posar en contacte a psicòlegs amb adolescents amb problemes psicològics. On els clients de l’app seran els psicòlegs i els usuaris els adolescents.

Així descriuen l’app feta per ajudar a millorar l’objectiu de desenvolupament sostenible de la ONU “Salut i benestar”:

“Per promoure la importància de la salut mental i facilitar l’accés a la teràpia, hem fet una
aplicació et permetrà tenir teràpia en línia amb psicòlegs llicenciats, fer tests dissenyats per
psicòlegs que t’ajudin a determinar si podries tenir depressió, ansietat o un altre problema psicològic.”

Aquí podeu veure:

I aquí l’anunci realitzat:

El proper 17 de juny de 16h a 18h es farà l’acte on s’anunciarà els tres premiats.

Moltes felicitats als quatre, heu fet una feina sensacional i un gran esforç per fer-ho des de casa telemàticament. Molta sort!!!