Final de curs en remull

Aquesta setmana finalitza el curs 2022/23, amb l’exposició oral dels crèdits de síntesi que tot l’alumnat d’ESO va estar treballant la setmana passada. Per celebrar-ho, l’institut ha organitzat una sortida a la piscina municipal de Can Dragó, una activitat voluntària i lúdica per a tots aquells alumnes que s’hi han volgut apuntar, i que en dos dies han estat gariebé 400. Divendres hi van anar els grups de 3r i 4t, i aquest dilluns ho han fet els de 1r i 2n, sempre acompanyats per un mínim d’un docent per cada deu alumnes. Durant més dues hores els nois i noies han pogut gaudir del bany (tot i la inoportuna aparició de la pluja aquest matí), així com de la resta de serveis d’aquest complex esportiu. Des d’aquí, volem agrair les facilitats que ens han ofert els responsables de la instal·lació i reconèixer especialment la bona feina dels seus socorristes.

I aquí us deixem unes fotos dels alumnes de 1r d’ESO que van participar en la jornada de dilluns.