Consell Escolar

Aquest novembre tindran lloc les eleccions al Consell Escolar, un òrgan de govern i gestió en què hi ha la representació de tots els membres que formem la comunitat educativa de l’Institut Joan d’Àustria. Enguany cal escollir representants de famílies, alummat i professorat.

El procés de les eleccions consta de les següents actuacions i dates:

Del 6 al 10 de novembre: Publicació del Censos de pares i mares, alummes i professorat al vestíbul del centre.

Del 8 al 10 de novembre: Reclamacions a les inscripcions dels Censos.

Del 8 al 14 de novembre: Presentació de candidatures a representant de pares i mares, a representant d’alumnes i a representant de professorat.

Dia 15 de novembre: Proclamació i publicació de les candidatures.

Dia 20 de novembre: Votacions (Per elegir el representant dels pares i mares serà en horari de tarda, de 16:00 a 18:30)

Esperem la vostra col·laboració. La participació al Consell Escolar és molt important per al bon funcionament del centre.