Concert pedagògic a l’Auditori

L’alumnat de primer cicle de l’ESO ha assistit a un concert a l’Auditori de Sant Martí de Provençals on s’ha fet un repàs a les arrels de la música anglosaxona a càrrec del conjunt The Mojo Workers. Al llarg del concert, d’una hora de durada, han sonat cançons d’artistes com ara Sam Cooke, Aretha Franklin, Bob Dylan, The Beatles o Queen.

“MOJO & Rhythm, un viatge a les arrels de la música anglosaxona” és un espectacle on es fa un repàs de la història de la música anglesa, nord-americana i afroamericana, tocant cançons representatives i explicant de forma didàctica i entenedora l’origen i l’evolució d’aquesta música.

L’alumnat ha aplaudit i ha seguit amb entusiasme els diversos estils presents en el repertori: folk, soul, rock i blues.

L’experiència ha permès a l’alumnat de gaudir de música en viu i d’entendre que les noves formes musicals esdevenen sempre de formes anteriors.