Celebrem el Dia de la Dona i la Nena a la Ciència

Les exalumnes Hala Alkhatib, Maria Isern i Jiaji Shi

Divendres 10 de febrer hem celebrat el Dia de la Dona i la Nena a la Ciència amb un programa d’activitats molt variat i interessant, i que ha comptat amb la participació de diverses exalumnes del centre. Els alumnes de 3r han assistit a una xerrada amb les exalumnes Hala Alkhatib, Maria Isern i Jiaji Shi, que avui estudien, respectivament, el segon curs d’Enginyeria Informàtica, Microbiologia i Ciències Biomèdiques.

Els de 4t han assistit a una altra xerrada impartida per la també exalumna Fátima Sahar, que va cursar batxillerat i cicle superior dual al nostre institut, i que avui treballa per una empresa informàtica i ha guanyat el premi Dona TIC 2022. En aquesta xerrada també han participat l’enginyera agrònoma Clara Saladrigues i la doctorand en ciències biomèdiques Paula España. Cadascuna ha explicat en què treballen i com és el seu dia a dia i quins estudis van fer un cop van acabar l’ESO.

A la vegada, els de 1r d’ESO han pogut parlar amb una enginyera d’automoció industrial, que ha visitat l’institut en el marc de la iniciativa 100tífiques, i els de 1r de batxillerat visitaran aquesta setmana al campus Besós de la UPC, on assistiran també a una xerrada sobre dones científiques.

Aquest article del Diari de l’Educació es fa ressò de la nostra jornada.

La xerrada als alumnes de 3r d’ESO.

La xerrada de Fátima Sahar, a la biblioteca del centre

Paula España