Els ‘periodistes’ del Joan d’Àustria visiten Catalunya Ràdio

Els alumnes de 3r d’ESO que fan l’assignatura optativa de ràdio de l’Institut Joan d’Àustria han visitat aquest dimarts 9 els estudis de Catalunya Ràdio, on han pogut veure de primera mà com treballen els professionals de les ones. Els alumnes han assistit com a públic a El Matí de Catalunya Ràdio, amb Laura Rosel, després han visitat les instal·lacions de l’emissora pública i han vist com periodistes, locutors, tècnics de so, guionistes i productors desenvolupen algunes tasques que ells mateixos han anat realitzant durant l’optativa de ràdio.

Tot seguit, els i les alumnes han triat algunes notícies que l’emissora havia emès recentment i, en un dels estudis de l’emissora, han enregistrat una simulació de butlletí horari (… amb una mica més de nervis dels que senten quan fan les pràctiques a l’institut). Si els voleu escoltar, cliqueu a la franja de sota.