Graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat

Aquest dijous l’auditori de l’institut ha acollit la cerimònia de graduació dels 37 alumnes de 2n de Batxillerat (19 del científic i 18 del social) del curs 2022/23. Un acte sense dubte emotiu, coorganitzat pels mateixos alumnes i conduït per un de cada grup, i que ha comptat amb la presència de les seves famílies i professors, entre els quals les tutores de tots dos grups.

Els alumnes han recordat amb emoció els seus anys al centre, en especial les excursions i viatges, així com les amistats que hi han fet, i han volgut agrair el suport i els aprenentatges que han rebut del professorat durant els sis anys que han passat d’ençà que van arribar-hi. Per il·lustrar-ho, cadascun dels grups ha projectat un recull de fotografies d’aquests anys.

Per la seva banda, el director del Joan d’Àustria, Martín Martín, ha animat els graduats a seguir les passes Phileas Fogg, el personatge de Juli Verne que va voler -i aconseguir- donar la volta el món en 80 dies, perquè l’apassionant aventura de les seves vides tot just acaba de començar. També els ha animat a persistir en la seva formació el president de l’AFA i pare d’un dels alumnes graduats, Constantí Cabrerizo, que no ha pogut evitar recordar que sembla que només faci quatre dies de l’any 2008… quan tota aquesta promoció que ara es gradua va entrar per primer cop en una aula de P3.

El centre ha obsequiat amb un detall a cadascun dels alumnes, i ha reconegut amb un diploma als dos que han obtingut la millor nota global, Marta López i Raúl Monje. L’acte s’ha tancat amb un aperitiu al pati del centre en el qual alumnes, professors i famílies han pogut conversar distesament del passat i del futur.