Erasmus plus 2020-2023

Durant els cursos 2020-21 a 2022-23 l’Institut participa per segona vegada com a soci en un projecte dins el programa europeu Erasmus+, juntament amb quatre altres centres educatius d’ensenyament secundari d’Alemanya, Dinamarca i Islàndia. Al llarg d’aquests tres anys hi ha previstes trobades de professorat i alumnat d’aquests centres, condicionades per l’actual situació pandèmica.

El títol del projecte és “The planet needs you: facts, activities and hope”, i el seu objectiu és la recerca sobre el canvi climàtic a l’entorn dels cinc centres educatius participants. A tal efecte, es recolliran dades que demostrin la seva realitat i l’abast del seu impacte, i es comprovarà quines accions s’estan fent a nivell social, institucional i empresarial per mitigar-lo.

La primera reunió virtual de professorat es va organitzar del 15 al 17 de Setembre de 2020 des de la Franz-Stock-Realschule de Hövelhof (Alemanya), que és el centre coordinador del projecte. Durant el curs passat, també hi va haver dues trobades virtuals de l’alumnat participant.

La primera activitat presencial està prevista pel Novembre/Desembre de 2021 a la Oestbirk Skole de Dinamarca. A l’Institut Eugeni Xammar esperem rebre els nostres companys europeus el Gener/Febrer de 2022 i la resta de trobades es faran, si no hi ha cap altre imprevist, segons el calendari següent:

CENTRE EDUCATIU SOCI DEL PROJECTE

DATES DE L’ACTIVITAT