Cicle mitjà: Setmanes anteriors…

 

Setmana del 25 al 29 de maig

3r: ACTIVITATS SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG 2020

Aula d’Acollida 3r Set25 – 29mig. La casa – interior

Mercè SETMANA DEL 25 AL 29 MAIG 3r

Música SETMANA DEL 25 – MUSICA CM SEMICORXERES

 

4t: Activitats setmana 25-29 maig

BINGO TAULA DEL 7 I 8

Aula Acollida Set25 – 29mig. La casa – interior

4t Mercé SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG.docx 4t

Música SETMANA DEL 25 – MUSICA CM SEMICORXERES

4t English setmana 25-29 maig

 

Setmana del 18 al 22 de maig

3er: 3r ACTIVITATS SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG 2020

religió (setmana 18 – 22 maig)

3r Música CM setm.del 18 de maig

Mercé SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG

 

4t: 4t Setmana 18-22 maig

4t Mercé SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG

4t religió Cadena de valors (setmana 18 – 22 maig)

4t Música CM setm.del 18 de maig

4t English setmana 18-22 maig

 

Setmana del 11 al 15 de maig

 

3er: ACTIVITATS SETMANA DEL 11 AL 15 DE MAIG 2020

religió-valors Birds

Mercè

Música

 

4t: Setmana 11-15 maig

Mercé

Música

Anglès

religió-Valors Reach

 

SETMANA DEL 4 – 8 DE MAIG 

3er: Setmana del 4-8 maig 3r

4t: Setmana 4-8 maig 4t

 

 

SETMANA DEL 27 D’ABRIL – 1 DE MAIG 

3er: setmana 27-1 -3r

4t: Setmana 27-1-4t

 

 

SETMANA DEL 20 – 24 D’ABRIL 

3er: 3r-Setmana-20-24-abril.docx

4t: 4t-Setmana-20-24.pdf

 

Extra (Música):

FEM UNA COREOGRAFIA DE PERCUSSIÓ CORPORAL!

T’agrada la sopa? doncs farem una coreografía molt xula del Santi Serratosa

En el següent enllaç us ajudo a aprendre cada una de les 4 parts de la coreografia.

https://www.youtube.com/watch?v=QSDhgvUOF7w

 

I en el següent enllaç, el Santi Serratosa ens mostra la coreografia que ha inventat, amb la cançó “sopa amb trossets de pa”

https://www.youtube.com/watch?v=IPbrJdO2kPE&t=206s

QUÈ HEU DE FER?

Doncs, t’aprens una de les 4 parts, la grabes en vídeo, i me la envies a hectorl@ieturoderoquetes.cat.

Jo faré un video supergüachi amb tots els vídeos que rebi!!!

 

 

SETMANA DEL 14 – 19 D’ABRIL 

3er:

  • MATEMÀTIQUES: Repassem les taules de multiplicar del 5 i 6 tot jugant fins que facis cap errada! https://www.tablasdemultiplicar.com/rescate-de-animales.html 
  • Resol aquest problema: Durant aquests dies, he fet a casa 120 magdalenes d’ametlles. Si ja ens hem menjat 34, quantes  ens queden? Pista! Recorda que si la unitat no té prou li demana a la desena. Voleu saber-ne més? Si de les 120 magdalenes cadascuna té 5 ametlles de decoració. Quantes ametlles hi ha en total? 
  • Recordes les formes geomètriques estudiades? Et proposem un treball de concentració i molta molta imaginació! Crea un dibuix només utilitzant formes geomètriques… Us deixem un exemple! Podeu copiar-lo o fer-ne de nous! (IMATGE: Casa amb un sol). Pinteu el dibuix de manera que es puguin distingir molt bé totes les formes geomètriques. 
  • MEDI: Un tigre a casa! Us proposem una experiència única, només cal que seguiu els passos: 1. Demaneu a una persona adulta un mòbil. 2. Aneu a Google i escriviu “TIGRE” 3. Baixeu un mica la pantalla fins que veieu “mostra en 3D” 4. I ja tindreu un magnífic tigre a casa vostra. Increïble!!! 5. A casa nostra ja ha arribat! Vigileu!!! 
  • CASTELLANO: A bailar!!! Aprende la letra y la coreografía de esta canción. Os servirá para animaros porque NO podemos salir de casa… pero podemos CANTAR Y BAILAR!! Bailaremos y cantaremos todos juntos/as en clase para celebrarlo cuando nos volvemos a ver, así que todo el mundo a ensayar, nosotras también!! 

https://www.youtube.com/watch?v=-mc5aLuvfrM 

  • Repasemos las normas de ortografía. ga-go-gu-gue-gui. Escribe un listado de palabras que se escriban con ga, go, gu, gue y gui. 
  • CATALÀ:Activitats per repassar el nombre dels noms: singular i plural. 

https://www.educaplay.com/learning-resources/1754531-el_nom_nombre.html 

  •  Activitats per repassar el gènere dels noms : masculí i femení.

https://www.educaplay.com/learning-resources/1754522-el_nom_genere.html 

 

 

 

  • Taller pots de les emocions: Calen sis pots o caixes, millor de plàstic o cartró per evitar accidents. A cada pot s’hi col·loca una etiqueta amb una emoció i un color; també una safata on deixarem escrits o dibuixos de les emocions que anem sentint en un període de temps (una setmana o quinze dies). Després cal aconseguir imatges o etiquetes que transmetin clarament diferents emocions o sentiments. Podeu utilitzar fotos de casa amb algú que estigui enfadat, alegre o trist o bé retallar imatges d’una revista o, fins i tot, fer un dibuix. El darrer pas és posar cada imatge al pot corresponent perquè quedi clarament identificat.

 

4t:

  • CATALÀ: Continueu practicant la escriptura fent una redacció molt màgica. No us oblideu d’il·lustrar la vostra història amb un dibuix.
    • El meu pare, el cap de setmana em va manar recollir el traster i netejant vaig trobar una lluminària antiga, d’ella va sortir un geni que em va concedir tres desitjos els quals van ser…

 

Aquesta setmana heu de fer una maqueta sobre el Sistema Solar. Podeu fer-la amb qualsevol material que tingueu per casa (boles de paper, boles de nadal, plastilina, cartolina, cartró d’envasos, lego…),i pot ser amb volum o plana (dibuix, mural..), però han d’aparèixer tots els planetes amb el seu nom, les seves òrbites i el Sol. 

  • VALORS: mandala tot anirà bé

 https://www.editorialflamboyant.com/wp-content/uploads/2020/03/mandala-coronavirus-tot-anira-be.pdf

 

  • EDUCACIÓ FÍSICA 3R I 4T:

Carta alumnes EF

EF-CICLE-MITJÀ.pdf