Setmana del 25 al 29 de maig
3r: ACTIVITATS SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG 2020
Aula d’Acollida 3r Set25 – 29mig. La casa – interior
Mercè SETMANA DEL 25 AL 29 MAIG 3r
Música SETMANA DEL 25 – MUSICA CM SEMICORXERES
4t: Activitats setmana 25-29 maig
Aula Acollida Set25 – 29mig. La casa – interior
4t Mercé SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG.docx 4t
Música SETMANA DEL 25 – MUSICA CM SEMICORXERES
Setmana del 18 al 22 de maig
3er: 3r ACTIVITATS SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG 2020
religió (setmana 18 – 22 maig)
3r Música CM setm.del 18 de maig
Mercé SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG
4t Mercé SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG
4t religió Cadena de valors (setmana 18 – 22 maig)
4t Música CM setm.del 18 de maig
Setmana del 11 al 15 de maig
3er: ACTIVITATS SETMANA DEL 11 AL 15 DE MAIG 2020
SETMANA DEL 4 – 8 DE MAIG
SETMANA DEL 27 D’ABRIL – 1 DE MAIG
3er: setmana 27-1 -3r
4t: Setmana 27-1-4t
SETMANA DEL 20 – 24 D’ABRIL
3er: 3r-Setmana-20-24-abril.docx
Extra (Música):
FEM UNA COREOGRAFIA DE PERCUSSIÓ CORPORAL!
T’agrada la sopa? doncs farem una coreografía molt xula del Santi Serratosa
En el següent enllaç us ajudo a aprendre cada una de les 4 parts de la coreografia.
https://www.youtube.com/watch?
I en el següent enllaç, el Santi Serratosa ens mostra la coreografia que ha inventat, amb la cançó “sopa amb trossets de pa”
https://www.youtube.com/watch?
Doncs, t’aprens una de les 4 parts, la grabes en vídeo, i me la envies a hectorl@ieturoderoquetes.cat.
Jo faré un video supergüachi amb tots els vídeos que rebi!!!
SETMANA DEL 14 – 19 D’ABRIL
3er:
- MATEMÀTIQUES: Repassem les taules de multiplicar del 5 i 6 tot jugant fins que facis cap errada! https://www.tablasdemultiplicar.com/rescate-de-animales.html
- Resol aquest problema: Durant aquests dies, he fet a casa 120 magdalenes d’ametlles. Si ja ens hem menjat 34, quantes ens queden? Pista! Recorda que si la unitat no té prou li demana a la desena. Voleu saber-ne més? Si de les 120 magdalenes cadascuna té 5 ametlles de decoració. Quantes ametlles hi ha en total?
- Recordes les formes geomètriques estudiades? Et proposem un treball de concentració i molta molta imaginació! Crea un dibuix només utilitzant formes geomètriques… Us deixem un exemple! Podeu copiar-lo o fer-ne de nous! (IMATGE: Casa amb un sol). Pinteu el dibuix de manera que es puguin distingir molt bé totes les formes geomètriques.
- MEDI: Un tigre a casa! Us proposem una experiència única, només cal que seguiu els passos: 1. Demaneu a una persona adulta un mòbil. 2. Aneu a Google i escriviu “TIGRE” 3. Baixeu un mica la pantalla fins que veieu “mostra en 3D” 4. I ja tindreu un magnífic tigre a casa vostra. Increïble!!! 5. A casa nostra ja ha arribat! Vigileu!!!
- CASTELLANO: A bailar!!! Aprende la letra y la coreografía de esta canción. Os servirá para animaros porque NO podemos salir de casa… pero podemos CANTAR Y BAILAR!! Bailaremos y cantaremos todos juntos/as en clase para celebrarlo cuando nos volvemos a ver, así que todo el mundo a ensayar, nosotras también!!
https://www.youtube.com/watch?v=-mc5aLuvfrM
- Repasemos las normas de ortografía. ga-go-gu-gue-gui. Escribe un listado de palabras que se escriban con ga, go, gu, gue y gui.
- CATALÀ:Activitats per repassar el nombre dels noms: singular i plural.
https://www.educaplay.com/learning-resources/1754531-el_nom_nombre.html
- Activitats per repassar el gènere dels noms : masculí i femení.
https://www.educaplay.com/learning-resources/1754522-el_nom_genere.html
- ENDEVINA, ENDEVINALLA! http://www.edu365.cat/primaria/catala/endevinalles/nivell1.htm
- PLÀSTICA: Hola nenes i nens!! Ja heu practicat Kawaii?? Aquesta setmana us proposem com dibuixar Cute Kawaii Easter Bunny https://www.youtube.com/watch?v=ho34vOyvzTA
- Us passem també dos enllaços per fer origami (papiroflèxia). Un tiranosaure-rex i un gatet https://www.youtube.com/watch?v=j8NiEJ6fkdY https://www.youtube.com/watch?v=j8NiEJ6fkdY
- VALORS: Mandala “tot anirà bé” https://www.editorialflamboyant.com/wp-content/uploads/2020/03/mandala-coronavirus-tot-anira-be.pdf
- Taller pots de les emocions: Calen sis pots o caixes, millor de plàstic o cartró per evitar accidents. A cada pot s’hi col·loca una etiqueta amb una emoció i un color; també una safata on deixarem escrits o dibuixos de les emocions que anem sentint en un període de temps (una setmana o quinze dies). Després cal aconseguir imatges o etiquetes que transmetin clarament diferents emocions o sentiments. Podeu utilitzar fotos de casa amb algú que estigui enfadat, alegre o trist o bé retallar imatges d’una revista o, fins i tot, fer un dibuix. El darrer pas és posar cada imatge al pot corresponent perquè quedi clarament identificat.
4t:
- CATALÀ: Continueu practicant la escriptura fent una redacció molt màgica. No us oblideu d’il·lustrar la vostra història amb un dibuix.
-
- El meu pare, el cap de setmana em va manar recollir el traster i netejant vaig trobar una lluminària antiga, d’ella va sortir un geni que em va concedir tres desitjos els quals van ser…
- MATES: fitxa divisions Bob Esponja https://www.actiludis.com/wp-content/uploads/2014/05/Bobesponja-I.pdf
- MEDI + PLÀSTICA: recordeu tot el que vam treballar sobre el Sistema Solar? Per a que feu una mica de memòria podeu tornar a mirar aquests vídeos de Happy Learning: https://www.youtube.com/watch?v=ZykXgSqet6A https://www.youtube.com/watch?v=th79sDCAh0Q
Aquesta setmana heu de fer una maqueta sobre el Sistema Solar. Podeu fer-la amb qualsevol material que tingueu per casa (boles de paper, boles de nadal, plastilina, cartolina, cartró d’envasos, lego…),i pot ser amb volum o plana (dibuix, mural..), però han d’aparèixer tots els planetes amb el seu nom, les seves òrbites i el Sol.
- VALORS: mandala tot anirà bé
https://www.editorialflamboyant.com/wp-content/uploads/2020/03/mandala-coronavirus-tot-anira-be.pdf
- EDUCACIÓ FÍSICA 3R I 4T: