DUES MENCIONS EXTRAORDINÀRIES DEL CONCURS ESDELIBRO

El jurat del concurs Esdelibro ha atorgat dues mencions extraordinàries a dos treballs de 2n d’ESO del projecte Gust i Passió per investigar. El treball consisteix en dos blogs on recullen les seves recerques. Es tracta d’Estudi sobre les hores de son i el rendiment escolar, de Lucía Ramírez, Iker Sierra, Yago Lopezosa i David López i Estudi comparatiu entre daphnies alimentades amb blat de moro transgènic i blat de moro natural realitzat per Nil Moro, Hugo Sánchez i Liam A. Gajón. Són alumnes de l’optativa Aprenem a investigar. En aquest concurs han participat 1112 estudiants i s’han presentat 190 investigacions. Moltes felicitats! Podeu veure els seus treballs a:

Estudi sobre les hores de son i el rendiment escolar