Energia verda per a un planeta blau
Un cop més ens visita el professor investigador del CSIC Pedro Gómez-Romero i fa reflexionar, a l’alumnat de 1r batxillerat, sobre el creixement del consum energètic de la nostra societat, difícilment sostenible.
Energia verda per a un planeta blau Llegeix més »





